Sunday, February 24, 2013

Pelaburan badan kurus & kulit cantik bride2be Pt 05

Ape dier set kurus Shaklee? Shaklee ni ape? Tak pernah dengar pun... but... saya memang tercari suplemen / vitamin untuk...

  • Badan langsing / kurus
  • Berat menurun
  • Kurangkan inci badan, saiz baju sebelum kahwin...
  • Kulit cantik untuk bakal kahwin...
Sememang nyer uolz berada di tempat yang betul kalo misi you all nak kurus langsing sebelum hari bersejarah.... erm excited tak excited... firstly, saya bukan nak share untuk kurus dengan pil pelangsing... memang kalau ikut bureau perubatan sememangnya bende tak lulus pun boleh lepas di pasaran / farmasi... but... Shaklee sememangnya telah diiktiraf dan mendapat sijil sah daripada badan agensi yang betul... ape2 kalo anda semua teruja /excited / tertarik apakah yang boleh buat langsing... ikuti n layan la yer...testimoni yana


".........nak cite ni..untuk pengetahuan semua, yana sekarang dalam proses mengecilkan badan.. dan yana consume cinch shake ini..dan alhamdulillah..kesannya amatttt memberangsangkan.... dalam masa 4 hari yana dah hilang 4kg berat badan...
mungkin ada yang anggap, biasa lah turun berat masa puasa ni...tapi tidak pada yana... yana TIDAK kehilangan berat badan langsung sepanjang berpuasa... tapi berat tu mantain je 73kg..! dan skrg sudah 69kg...!TAK SABAR NAK TURUN KE ANGKA 5 pulak..! doakan yana ye kawan2..."


testimoni ni memangnye menarik... ok la kepada sesaper yg berminat... jangan segan yer...saya boleh bantu...



xoxo

jojo (^-^) yang ceria...


Berminat? silalah...

  • Sms saya... 013-882 3374
  • Email saya... aizou37@gmail.com
  • PM FB saya... Jojo LS







* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Post a Comment