Friday, February 15, 2013

Pelaburan kulit dan kecantikan Bride2Be Pt 04

















Hi uolz... sweet evening sunshine, sweet pumpkin (^o^)

Kali ni nak bercerita tentang berat badan... gambar di atas ni gambar 2003-2004... time2 saya awal 20-an lagi... so bila frust menongek lepas breakup, berat saya masa tue 60kg... 

so, kekawan ajak la latihan menari ngan join pertandingan antara universiti... sebulan persiapan ketat dengan puasa nasi lagi... seminggu lebih dari 3 jam... ape lagi bila time2 pertandingan around the corner, cramp masa lepas / takde kelas kuliah jer pegi buat latihan... 

yer la kan masa tu muda lagi metabolisme tinggi dan seimbang lagi, so bakor-membakor la lemak, insulin darah dlm badan pun rendah sebab puasa nasi... so penurunan berat tue akhirnye terkezutttt jugak la bila dari 60kg turun ke 49-50kg... mak aiii betul ke ni... erm mmg betul...penat, letih semua ade... 

sekarang ni, masuk 3 series, enjin dah kurang mantap, metabolisme turun so kena ler ambik omega guard + lecithin... kalo mcm I memang kurang / puasa nasi skrg nie... I plk bulan ni puasa daging / ikan / ayam uhuhu... nak tak nak ESP memang harus ambik, untuk replace ganti protein yang kurang... malam2 sbelom tido ambik Alfalfa untuk kurang kan angin dalam badan I serta bantu sakit2 cramp kaki...

Seminggu dua yang lepas saya slalu kalo nak duduk kena unbutton seluar saya... 

Tetapi JENG JENG JENG hah.... 

Pepagi nie pun agak terkezut jugak saiz pinggang dan paha bila kenakan seluar XL saya dah rasakan longgar... tambah lagi bila duduk tak seketat mcm seminggu dua yg lepas... I belum timbang lagi ni... namun begi usaha kena giat lagi senaman dan berenang... haha gumbiraaaa nyer perut kempis sedikit... kene giat usaha lagi... chayok!

Wah apekah, rasa hebatnyer tak sangka boleh kempis n longgar seluar saiz XL lagi tue..... hehe ape2 pon saya berpuasa nasi dan daging/ikan bagai (partial vegetarian bagi penganut kristian) dengan mengamalkan Energizing Soy Protein (ESP) + Lecithin + Omega guard + Alfalfa

Beza dulu ngan sekarang, ESP bagi badan saya lebih bertenaga dan kurangkan retensi air, sama gak Alfalfa kurangkan retensi air dan kurangkan angin dlm badan saya... Omega guard tambah kan metabolisme badan I utk bakar2 lagi lemak2 ni dan Lecithin memecahkan lemak...

Yeaaahhh..... I pun nak sharing juga bulan ni ade promo Omega guard... 









xoxo

jojo (^-^) yang ceria...


Berminat? silalah...

  • Sms saya... 013-882 3374
  • Email saya... aizou37@gmail.com
  • PM FB saya... Jojo LS







* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Post a Comment