Monday, January 21, 2013

Pelaburan... kesihatan dan kecantikan kulit Bride2Be Pt 01

Bridal Beauty

Dengan masa yang kita ade setahun, beberapa bulan sebelum hari bersejarah atau 10 tahun, 20 tahun... down the line of course we want to feel gorgeous and aging gracefully... siapa tak nak kan...

Hari ni saya nak berkongsi mengenai pelaburan jangka masa pendek dan jangka masa lama... cakap pasal pelaburan ni memang minda teringat Amanah Saham la plak kan? hehe owh tidak... pelaburan yang saya nak cerita kat sini pelaburan dari segi kecantikan, kesihatan...

Pasti bakal2 pengantin nak picture perfect moment kan... kulit licin mulus bila sapu mekap... Hadapi stres dalaman, kurangkan inflamasi pada kulit serta kesihatan dalam... Of course, uolz terlintas psl nak buat facial dan slimming sanctuary ni... Boleh tak salah... 

Anyhow, lagi banyak benefit2 guna suplemen Shaklee kalo uolz start guna 1 tahun ke 6 bulan sebelum uolz punye big day, hari perkahwinan yang diimpikan dengan kenangan ber-GAMBAR... erm 

Bagi saya apa yang saya amalkan ialah ESP + Alfalfa + Omega guard + Lecithin + Ostematrix + B kompleks + Vita C... anyhow uolz nak yang basic untuk pelaburan kulit serta berat badan... boleh amik Cinch (fokus berat badan) + Omega guard (bakar lemak)/ Lecithin (emulsifier lemak) + Alfalfa OR ESP (kulit) + B kompleks (menghalang radikal bebas / bantu stres) +Vita C + Lecithin... dan yang harus sgt2 2-3 liter air kosong...

Bagi yang di alam 30-an, uolz tak terlambat lagi untuk labur untuk kesihatan, weight mgmt dan kulit... Dengan shaklee, saya sendiri amalkan dan pasti memang Shaklee suplemen nyer terbaik, coz saya percaya I will age gracefully next 10 to 50 yrs to come...



xoxo

jojo (^-^) yang ceria...

Berminat? silalah...

  • Sms saya... 013-882 3374
  • Email saya... aizou37@gmail.com
  • PM FB saya... Jojo LS







* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit




No comments:

Post a Comment