Wednesday, January 30, 2013

Basic H2 kecutkan jerawat muka saya


Helo, helo… ape khabar semua? Ceria ceria…~_~
Haa… hari ini saya nak sharing2 pulak mengenai the awesome, amazing BaSiC H2
Ape yang menarik mengenai Basic H2 ni, erm, bagi saya ianya green & environment friendlyselamatserbaguna dan sgt menjimatkan kos2 barang cleaner di rumah… ini beberapa tips yang telah saya implement kat rumah…
Saya dah guna 2-3 bulan masih lagi tak habis lagi satu botol, Basic H2 ini sangat2 concentrated, hanya guna beberapa titik jer boleh guna utk pelbagai kegunaan lain…
  1. Spring cleaning, lap lantai: semut dan serangga2 berkurangan, kalau nak, boleh dicampur dengan cleaner u all yang lain
  2. Rendam pakaian: Kesan minyak, kotoran pada pakaian saya dah hilang… Basic H2 ni tiada fragrant…
  3. Mandian badan/bilas rambut:  cuma beberapa 5-6 titisan segayung air dan sapukan pada badan, gatal2, alergi/alahan dan gigitan nyamuk dan bed bugs berkurangan
  4. Facial wash: guna beberapa titik Basic H2, terutamanya jerawat, kecut dan sembuh luka pada muka
  5. Demam/badan panas: mengurangkan suhu badan bila demam
  6. Sayuran: pernah guna untuk basuh sayur sawi dan nampak ia segar
Dan banyak lagi sebenarnya kelebihan2 Basic H2 ni, I loooveee sgt…
Anywayz… kalau u all teruja dan berminat, cuba la baru u all kenal dan jatuh cinta juga…


xoxo

jojo (^-^) yang ceria...

Berminat? silalah...

  • Sms saya... 013-882 3374
  • Email saya... aizou37@gmail.com
  • PM FB saya... Jojo LS







* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit



No comments:

Post a Comment