Sunday, December 23, 2012

Bride to Be Journey from East Episode 02



I scream, you scream.... B for beauty, B for Bride... C for Cantik... C for Collagen Powder dari Shaklee... haha saje... newayz, sape ade tonton Istanbul Aku Datang? mengenai Dian seorang student yang datang amik short course di Istanbul dgn satu goal... iaitu dapat bertunang dengan si Dia yang tercinta... ok2 syioknyer cerita tue... sebenarnye byk juga persiapan yg kena diatur... saya time2 camgini pun sempat nak blog kan2... newayz setakat ni just nak survey2 venue, pakej2 dll... namun begitu tak rushing2 lagi sebab takut price venue, pakej2 dari sources akan naik setiap tahun, berbeza dgn current price, saving lagi... no worries chillax dulu... so kene la sabar dulu... erm ape plak my target agak2 2013 erm... jom2 kongsi2...

Wah tahun baru pasti ramai nak badan maintain n kulit wajah jadi gorgeous! Licin, lembut mulus dan berseri, ok2 sebelum2 ni pun ade blog saya yang saya kongsi sekali tips2 mengenai penjagaan kulit haa... kalo lupa link ade kat sini ... Newayz... tahun 2013 tahun baru yg mane pasti nak wat azam baru... antara azam2 saya pastinye kekal awet mude dan jaga kan2... ok sharing satu lagi post I sebelum2 ni>> linknyer 

Kalo nak exclusive lagi amalan pemakanan suplemen tuk jaga kulit muka dan badan ha... ni saya nak kongsi linknyer >> sini dan link satu lagi... uolz nak tahu ni adalah item2 yang membolehkan kesan yang ketara so bile saya amalkan... jadi dont miss out ok...


ape2 pon testimoni pengguna tegar shaklee akan saya susuli pada next blog ok... 

wah bab2 nak stay gorgeous sampai 2013 ni, bulan ni la amik peluang untuk dapatkan promo collagen powder... tgh harga hebat yg jarang2 ade untuk kolagen shaklee ni, ape lagi, jangan miss out on this chance... 


xoxo

jojo (^-^) yang ceria...


Berminat? silalah...

  • Sms saya... 013-882 3374
  • Email saya... aizou37@gmail.com
  • PM FB saya... Jojo LS







* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit


No comments:

Post a Comment