Monday, October 22, 2012

Eczema...Masalah kulit kronik?

(Gambar akan di-upload kemudian)
Mari sharing2 yang sgt menyentuh hati...
Sabtu yang lalu, saya telah menghadiri mesyuarat DSM di Shaklee...Salah satu testimoni yang sangat mengagumkan bagi saya adalah beliau (gambar di atas) penghidap sakit kulit iaitu eczema. Beliau telah menghidap penyakit eczema sejak usia masih kecil lagi...

Namun segala2 nyer berubah apabila beliau mula menjadi pengamal suplemen Shaklee di usia belasan tahun dan telah menjadi pengamal tegar Shaklee selama 16 tahun....

Siapa sangka beliau kini yang berusia 28 tahun, tidak kelihatan seperti usia beliau. Kesihatan beliau meningkat, eczema beliau dalam kawalan serta berkurangan, kulitnyer cerah bersih dan licin sungguh... Dari sebelum ni tak boleh minum sejuk2, makan ayam, seafood etc beliau dah boleh makan tak perlu pantang2 dah.

Terima kasih kerana Shaklee, hidup serta kesihatan beliau betul2 berubah....

Set yang beliau amalkan adalah DTX, Alfalfa, Set Family Wellness (ESP, Vitalea, B-complex, Vita-C), Nutriferon dan GLA....






Berminat? silalah...

  • Sms saya... 013-882 3374
  • Email saya... aizou37@gmail.com
  • PM FB saya... Jojo LS







* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Post a Comment